
Promovarea acestei campanii e excesivă, până şi la Realitatea TV s-a făcut loc pentru câteva minute de reclamă prin prezentarea "cărţilor din ziar". Cu toate astea, nu observ ca cei de la Cotidianul să fi încercat să mărească tirajul ziarului de luni pentru a ajunge la cât mai mulţi cititori. Sunt conştient că e vorba de o investiţie mare şi pentru numărul de enciclopedii distribuite în toată
Cât despre colecţia Literatură, ea are destul de mari probleme de scriitură. Greşeli gramaticale sau de ortografie nu lipsesc din cărţile oferite miercuri. Mai multe despre aceste probleme pe Nu mai citesc cartile cotidianului. În plus, preţul aproape că s-a dublat de la debut, când costa doar 3 lei, iar acum, după rebranding-ul ziarului, preţul a ajuns la 5 lei. Iniţiativa a avut succes, drept dovadă, la conferinţa susţinută de Robert Turcescu la Cluj, jurnalistul a fost rugat să pună o vorbă bună la conducerea zirului, pentru a mări numărul de ziare distribuite miercuri.
No comments:
Post a Comment